Va multumim ca ajutati la renasterea unui om!

20 iulie 2010

Continutul acestei pagini va avea o dubla destinatie: in primul rand, de a exprima recunostinta noastra pentru ajutorul Dumneavoastra, pentru a va arata cum contribuiti la reconstruirea unui om si, in al doilea rand, pentru ochisorii Andrei, ca sa vada cat de mult este iubita si ajutata.

Si, cum timpul imi permite la acest moment sa fac doar introducerea – este aproape 4 dimineata, voi incepe prin a va face o bucurie:

DA, FACEM PROGRESE!!!

24iulie 2010

Asa cum spuneam pe 20 iulie, aceasta este pagina Dumneavostra, a celor ce contribuie la reconstruirea unui om.Cuvintele de multumire sunt mici si fade atunci cand cea mai mare si singura bucurie este sa o vezi pe Andra din nou om intreg.Pentru mine, aceasta bucurie a inceput sa se compuna, sa creasca din fiecare pas, cat de mic pe care il face in vindecare, din fiecare zambet care ii lumineaza ochisorii, din fiecare efort de a comunica, din fiecare gluma pe care o face, din fiecare gest in care reincep sa o recunosc.Saptamana trecuta radea de parul meu, l-a marait pe Alex ca sa-i atraga atentia ca a gresit o cifra la Sudoku si a ras in hohote de Mihnea si de mine pentru ca,aplecandu-ne amandoi in acelasi timp s-o pupam ne-am dat cap in cap….”Contactele inteligentei”  matusa-nepot s-au soldat cu doua cucuie…”cucuiele dragostei”, cum le-am numit, pentru ca de multe ori e concurenta mare “la pupat mama” …si nici unul din pupaciosi nu vrea sa cedeze locul altuia sau sa astepte la rand.Consecinta este ca scumpa noastra Andra se amuza copios….iar noi, de dragul si de bucuria rasului ei, continuam sa ne facem cucuie…

I-am spus de nenumarate ori ca cea mai fericita zi a vietii mele va fi atunci cand o va pune Dumnezeu pe picioare, cand ii voi auzi glasul, rasul, cand va fi din nou ea insasi, intreaga, sanatoasa…da, domnisoara Nicoleta, aveti dreptate in postul dumneavoastra, aceasta imi va fi cea mai mare rasplata.Si mai aveti dreptate spunand ca sufletelul ei frumos este acum si mai mult capabil de iubire…asa este…si eu o simt din plin fiind mereu langa ea si ma uimeste continuu cata frumusete, o frumusete imensa o compune.Din pacate aceasta capabilitate s-a marit printr-o suferinta atroce pe care, din punctul meu de vedere-omenesc- nu o merita un om asa de bun. Dar, inca o data, eu nu sunt nimeni sa judec ce si cum face Dumnezeu cu noi.Il rog doar sa o vindece.Atat.Si am credinta neclintita ca o face.

Iar m-am lasat furata de ganduri…poate aveam si nevoie intr-un fel de asta…nu pot vorbi niciodata despre Andra fara sa mi se incalzeasca sufletul.Dar acum am sa ma opresc din ganduri, pentru ca risc sa se topeasca acea platosa atat de necesara care ma ajuta sa-i pot oferi nealterata forta de care are nevoie sa se insanatoseasca.

DECI!Trag aer in piept si incep…PAGINA DUMNEAVOASTRA.Adica, pagina celor care o ajuta pe Andra sa renasca.Multumiri..multe, multe si sper din tot sufletul ca nu am uitat cumva pe cineva.

Multumiri pentru donatii:

Aici, ma vad pusa in situatia neplacuta de a omite absolut fara voie sa mentionez o multime de oameni care o ajuta pe Andra, pentru simplul motiv ca nu pot vedea de la cine provin banii depusi in contul mentionat.

De aceea, incep aceasta lista  prin a le multumi in primul rand  tuturor acelor oameni deosebiti care ne sprijina financiar ANONIM sa  reconstruim un om si sa-l readucem la viata. Depunerile Dumneavoastra in cont au facut posibila inceperea unui nou tratament, pe care l-am comandat in strainatate saptamana trecuta si care sper din toata inima sa o ajute. Nu am cuvinte sa va descriu expresia din ochisorii Andrei cand i-am spus ca, datorita Dumneavostra, putem incepe un tratament care sa ii revigoreze si sa-i energizeze organismul, sa-l faca destul de puternic pentru a invinge boala, tratament pe care altfel nu ni l-am fi permis….

Spun doar atat: va multumesc din tot sufletul meu pentru ca o ajutati sa renasca!…

…..si pentru ca imi daruiti bucuria de a o vedea ca face pasi inainte.Repet :domnisoara Nicoleta (fosta studenta a Andrei) spunea foarte bine despre mine:cea mai mare – si singura – rasplata si fericire a mea este sa o vad din nou pe Andra om intreg.

Multumim:

–         Doamnei Andreea Alexandra Raluca

–         Domnului Marius Voicea

–         ….to be continued

Continuam…acesta este un punct unde sunt multe nume, oameni pe care am avut bucuria de a-i cunoaste personal si cativa dintre dansii  imi sunt foarte dragi.Este vorba despre distinsii colegi ai Andrei de la Universitatea Petrol-Gaze, care, de cand Andra s-a imbolnavit m-au uimit prin grija, ajutorul si gandurile dansilor bune, atat fata de Andra cat si fata de copiii ei.

Imi permit sa va multumesc in numele Andrei si in mod public pentru tot sprijinul Dumneavoastra in decursul acestor 8 luni de cand Andra s-a imbolnavit. Ordinea listarii este pur aleatoare. Lista este in curs de completare si cer scuze tuturor celor  inca nementionati strict din acest motiv:

–         Matei Vasile,profesor doctor inginer, Sef catedra I.P.P.P.

–         Brebeanu Gheorghe,profesor doctor inginer,catedra I.P.P.P.

–         Ciuparu Dragos , profesor doctor inginer, Prorector  U.P.G. Ploiesti

–         Tanasescu Constantin, conferentiar doctor inginer, catedra I.P.P.P.

–         Movileanu Daniela, doctor inginer Sef lucrari, catedra I.P.P.P.

–         Stanica – Ezeanu Dorin, profesor doctor inginer, catedra I.P.P.P.

–         Onutu Ion, profesor doctor inginer, Prodecan Facultatea T.P.P.

–         Diana Cursaru, doctor inginer Sef lucrari,catedra I.P.P.P.

–         Petra Andreescu, secretara catedra I.P.P.P.

–         Daniela Smaranda ,tehnician catedra Chimie Generala

–         …………to be continued

Multumiri calde grupului de studenti absolventi ai I.P.M promotia 2010.

Multumiri TUTUROR STUDENTILOR care au contribuit pentru tratamentul Andrei in decursul acestor 8 luni !

Multumiri speciale doamnei Petra Andreescu de la catedra I.P.P.P. pentru rabdarea, atentia, dragostea si bunavointa dansei neobosita in a ma ajuta in problemele…hai sa spunem “administrative”(eu le-as spune in limbaj “popular” “hartzogaristice”) atat de incalcite care se tot ivesc de 8 luni incoace…Am numit-o de cateva ori “ingeras pazitor” si bineinteles ca dansa, cu modestia care o caracterizeaza mi-a raspuns ca nu-si face decat datoria…

Multumiri speciale pentru :

–         Parintele Petre

–         Parintele Daniel

–         Parintele Gherontie

Multumiri pentru prieteni dragi care ne sunt alaturi cu tot ce au si ce pot  de cand ne luptam cu aceasta boala…si carora le cer iertare ca de multe ori nu apuc sa raspund la telefon din prima pentru ca suntem ori in timpul masajului, ori in timpul mesei…intotdeauna este cate ceva de facut, pentru ca ne straduim sa-i acordam Andrei toata atentia si dragostea de care are nevoie, iar, uneori, asta inseamna lacune in comunicarea cu Dumneavostra…lucru pentru care, inca o data, imi cer iertare si sper din tot sufletul sa ma intelegeti corect:

–         Rodica R.

–         George

–         Claudia D.

–         Madalina

–         Madalina Aurora

–         Petra A.

–         Laura M.

–         Ancuta D.

–         Valentin I.

–         Dana Smaranda

–         Sarina I.

–         Tanta M.

–         Mihaela G.

–         Catalina D.

–         Roxana Creanga

–         Liliana N.

–         Tatiana

….si va multumesc, dragii nostri, pentru ca aveti mereu un cuvant bun si pentru ca stiti sa ma incurajati cand mi se mai intampla sa …hm…hai sa spunem “sa obosesc putin”.Cativa dintre Dumneavostra mi-au spus de mai multe ori ca ajuta prea putin sau ca fac prea putin pentru Andra si repet ceea ce le-am raspuns mereu: NU ESTE PUTIN.Este foarte mult, pentru ca este cu ganduri bune si intentii curate si pentru ca fiecare pic conteaza si ajuta enorm in asemenea situatii.

Multumiri pentru cadre medicale:

Imi doream de multa vreme sa multumesc catorva oameni deosebiti care au ingrijit-o pe Andra cu foarte multa atentie si dragoste pe timpul cat am fost  in spitale.Le multumesc din suflet pentru ca au stiut sa treaca dincolo de relatia strict medic- pacient si ne-au ajutat foarte mult sa mergem inainte.

Stiu ca este un gest mic si insuficient, dar, este tot ceea ce pot face: sa le trec numele aici, cu cele mai calde multumiri si ganduri ale mele.Cer iertare celor carora nu le-am retinut numele intreg si celor pe care nu-i mentionez pentru ca nu le-am retinut numele:

–         Diana Balan (Spitalul Militar, Bucuresti)

–         Rodica Bertha ( Spitalul Militar, Bucuresti)

–         Grigore Boeru ( medic neurolog, sef sectie Neurologie, Spitalul Militar, Bucuresti)

–         Delia ( Spitalul Militar, Bucuresti)

–         Violeta (sectia ATI , Spitalul Militar, Bucuresti)

–         Lt.Col.Aurel Iliuta ( sef sectie BFT, Spitalul Militar, Bucuresti)

–         Roxana Ionescu (sectia BFT,Spitalul Militar, Bucuresti)

–         Mitu Cristina ( Spitalul Colentina)

–         Roxana Iliescu ( Spitalul Colentina)

–         Radu Tanasescu (Spitalul Colentina)

–         Loredana Benea ( Spitalul Bals)

–         Doamna Petruta (Spitalul Colentina) si cumnata dansei (tot Spitalul Colentina)

–         Doamna Mirela (Spitalul Colentina)

–         Monica (Spitalul Bals)

–         Serban Zaharescu (medic familie)

Multumiri pentru informatii :

–         Camelia Bucuroaia ( pentru lista de medici specializati ADEM din strainatate.Am inceput demersurile!)

–         Flavian Podeanu

–         Claudia Irina Marinescu (pentru adresa spitalului din China.Asteptam tratamentul!)

–         Georgiana Florea

–         Mihaela

–         Adriana

–         Mihaela Oprea

–         Ramona (pot spune doar atat:intr-adevar, Dumnezeu face minuni prin Noul Testament!)

–         Calarasu Cosmin

Multumiri pentru ganduri bune:

– Maria Popa

– Ioana Moldovan

– Diana Costina

– Ana Popescu

– Cati Dumitrescu

– Andreea Draghici

– Dita Cociuban(imi cer scuze daca am gresit cumva numele)

– Florentina Bucur

– Gina Bucur

Acesta este un punct care ii va lumina ochisorii Andrei cand i-l voi citi, pentru ca este vorba de oameni care ii sunt foarte dragi:studentii sai.

Multumiri din inima pentru toate mesajele Dumneavoastra, multumiri pentru fiecare zambet si bucurie pe care o vad in ochisorii Andrei cand ii citesc gandurile Dumneavoastra:

–         Nicoleta Georgescu

–         Mariana Malaisteanu (..si imi permit sa va felicit pentru examenul de licenta si mult succes in continuare!)

–         Mirela

–         Cristina Simion

–         Mihaela

–         Dorin Rogozanu

–         ……to be continued!

…Si,inainte sa-mi trag sufletul, le multumesc celor 2 nepoti ai mei – Mihnea si Alex – ca, avand grija de Andra cateva ore azi,mi-au oferit timpul necesar sa ma odihnesc si sa postez toate cele de mai sus!!!

About Foc Viu

I am a simple person, economist by profession, doctor by need photographer by pleasure, traveller by passion, optimistic by nature.Recently I have discovered that I have the gift of being exactly in the right place, at the very right time. It is the only way that I can explain how in the world have I come on holiday in Romania, at the exact date when my beloved cousin got sick:11 November 2009...just 2 days after her 45-th birthday. This is not a blog for me...it is not my story here...This blog is about her.My beloved cousin, Andra Mihaela,45 years old,a beauty of a human being from all points of view:spiritually, emotionally, physically.A person who is never tired of being good and generous, despite the fact that life has never been generous with her and she always had to fight, for everything. She is a fighter and a winner.But now,after 8 months of fighting with a horrible disease, she needs, more than ever,something that she has always been generously giving to everyone around her, without expecting anything in exchange: love and help. I took the liberty to make this blog for her, to speak in her name, now when she doesn't have voice to speak and her hands are unable to write, when her beautiful mind and heart are stucked in a body that doesn't respond.Only her wonderful smile and eyes are responding, it is the only way she can communicate with the world around her.I told her that I am gonna write a blog for her and what will be its content and she started to cry...I held her and kissed her and told her not to cry, because we love her and God will heal her. With patience, love and most of all faith, anything is possible. So, with her approval, I am gonna tell her story here....actually our story, because eversince she got ill,her story became my story also, as I've never left her side.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

